Tu a tam se prostě občas něco nepovede, ale my v PROME DESIGN.CZ se snažíme reklamace vyřešit co nejrychleji a nejefektivněji.
Jak postupovat při reklamaci?
- Kontaktujte nás na náš e-mail: vas@promedesign.cz.
- Do e-mailu uveďte :
1. číslo objednávky a název produktu, který reklamujete.
2. Popište v něm stručně vadu a napište.
3. Do přílohy e-mailu vložte fotografii vadného produktu s viditelnou vadou, tak i detailní fotografii vady.
Co bude dál?
- Po přijetí e-mailu se Vám v nejkratším možném čase ozve náš specialista s návrhem nejvhodnějšího řešení.
- Reklamaci vyřídíme dle zákonné lhůty 30 dní. Často to ale stíháme do 7-14 pracovních dní.
Podmínky pro reklamaci zboží:
- Před zasláním reklamovaného zboží nás vždy předem kontaktujte na e-mail: vas@promedesign.cz
- Zboží, které nám zasíláte zpět musí být čisté, vyprané, nebo umyté.
- Reklamované kousky spolu s reklamačním formulářem zašlete na adresu: PROME DESIGN.CZ, Jinočanská 107/25, 161 00 Praha
- Reklamační formulář si můžete stáhnout níže.